Piaţa revistelor pentru bărbaţi a crescut cu aproape 50% între 1995 şi 1996. În acea perioadă, vânzările revistei Loaded au crescut şi ele, cu 85%. Dar acesta era un progres palid pentru ceea ce avea să însemne FHM în UK. Primul record: 365.341 exemplare. FHM începuse să rivalizeze cu revistele glossy pentru femei. La sfârşitul lui 1999, recordurile se ţineau lanţ: 775.000 copii vândute şi, deja, lansare internaţională în 5 ţări.
În scurt timp, FHM s-a impus ca lider pe piaţa publicaţiilor pentru bărbaţi în multe ţări, pe lângă Marea Britanie. Singapore, Australia, Malaysia,Turcia, Africa de Sud, Franţa (foto) au deschis rând pe rând porţile pentru noul lads-magazine. În februarie 2000, Ed Needham, cel cu care FHM UK avusese mare succes la conducere, lansează ediţia americană, pe o piaţă dominată de rivalul Maxim. Lansarea ediţiilor internaţionale se succed într-un ritm ameţitor. În aprilie 2000 se lansează FHM România, odată cu un concert fastuos care a avut loc în Parcul Carol şi la care au strălucit Timpuri Noi şi Viţa de Vie (citeşte despre lansarea FHM România în următorul capitol). Conceptul For Him Magazine farmecă tineri din întreaga lume, care se regăsesc în paginile unei reviste elegante, cu un layout spectaculos şi cu rubrici diverse care îmbracă perfect valorile deja tradiţionale ale brandului: funny – sexy – useful. Ediţia UK depăşeşte 1 milion de copii vândute şi lasă mult în urmă ceilalţi competitori. în Insulă, luaţi la un loc, Men’s Health, Maxim, Loaded şi Esquire nu vindeau la fel de mult cât vindea FHM.
O mare amploare ia campania FHM’s Sexiest 100 Women in the World – Cele mai sexy 100 femei din lume, lansată de ediţia britanică în 1999. Frumuseţile lumii sunt clasificate de către cititorii revistei într-un top care stârneşte în fiecare an comentarii spumoase. Un alt brand-extension este FHM Collections, suplimentul de fashion al revistei.
În prezent FHM are 32 de ediţii internaţionale, incluzând-o pe cea online din Statele Unite, în majoritatea ţărilor fiind lider de piaţă pe segmentul revistelor pentru bărbaţi. Ultima sosită este ediţia din India, lansată acum câteva luni. Chiar dacă vânzările în Marea Britanie nu mai sunt la nivelul anilor trecuţi (în principal datorită apariţiei săptămânalelor de tip Zoo, Nuts, Monkey), revista încă se menţine lider, cu peste 300.000 exemplare vândute. (va urma)