După ce Playboy şi Maxim au publicat în sfârşit cifrele BRAT pe al doilea semestru al lui 2008, avem tabloul complet al pieţei revistelor pentru bărbaţi din România – cele care contează. Lider de piaţă se menţine FHM, cu o medie de 18.464 exemplare vândute, urmat de Playboy, cu 11.562, Men’s Health, cu 9.435 şi Maxim, cu 6.301.
FHM păstrează poziţia câştigată în al doilea semestru al anului 2006 şi măreşte distanţa faţă de principalii competitori. Cum segmentul publicaţiilor pentru bărbaţi este unul dintre cele mai dure, lupta pentru câştigarea şi, mai ales, păstrarea cititorilor e din ce în ce mai grea. În 2009, odată cu intrarea pe piaţă a altor două reviste concurente, probabil că feliile de tort vor fi din ce în ce mai mici. Dar ghici cine o va lua pe cea mai mare?
oe
March 19, 2009foarte multe felicitari!
chiar mi’e dor de voi.
ia sa va mai cumpar.
Eddie
March 19, 2009Multumesc! 🙂
be my guest! 😉
Cosmin
March 19, 2009normal k sunteti lideri, doar eu cumpar de 10 ori acelasi numar 🙄
acum vorbind serios, sunteti lideri pt. k sunteti cei mai buni si se pare k sunt destui oameni destepti care stiu ce sa citeasca 😀
toate cele bune la voi sa se adune si la cititorii vostri.
Eddie
March 19, 2009daca ai cumpara de 20 de ori am rupe tot! ;-)))
merci Cosmin!
Barbatul Adevarat
March 19, 2009incet incet o sa va luam si noi , cei de la Barbatul Adevarat din trafic, o sa vedeti 😉
pana una alta, Felicitari !