Am visat-o pe Ridzi. Se făcea că eram într-o poieniţă, soarele inundase pădurea, păsărelele ciripeau, vântul adia, pădurea foşnea, conturile surâdeau. Eu aveam o geantă frumos inscripţionată cu un brand la modă: Mark-Artisan iar ea pregătise toate ingredientele pentru un picnic reuşit: îşi ciufulise părul şi zâmbea şăgalnic. M-am trezit îngrozit, în răcnetele unei tolovele care, dintr-un motiv care-mi scapă, făcea atmosferă negativă. Nu garantez că a fost neapărat un vis erotic: Ridzi era preocupată să-şi mănânce sandvişul iar eu eram preocupat să număr cele 230 de spoturi cu eddie.ro cumpărate pe bani curaţi la principalele posturi de televiziune.
Trecând peste acest episod nefericit din istoria romanţată a nopţilor mele “ministeriale”, am decis să “cumpăr” acest spaţiu publicitar, pentru a promova noua faţă a site-ului eddie.ro. Un design mai dinamic, mai atractiv, mai curat. Cu promisiuni de content actualizat mai rapid. Un content care va pune accent pe câteva zone de interes general şi particular. Eddie’s se va transforma încet-încet într-un on-line magazine pentru un target tânăr şi activ. Acolo unde va fi cazul, site-ul va pune accent pe zona multimedia, încercând să-şi definească laturile cele mai interesante, prin conţinut video original.
Vara e fierbinte, dar se anunţă o toamnă incendiară. Rămâi pe Eddie’s, fiindcă dacă nu ştii ce pierzi, măcar ai şansa să afli!